مجاهد جوان

مشخصات بلاگ
مجاهد جوان
شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید و پراکنده نشوید...

این روزها که بیانیه لوزان نقل محافل سیاسی ،اجتماعی وحتی کوچه بازاری بشری در سرتاسر جهان به خیال خام خیلی از منوالفکرهایمان که فکر میکنند شیطان بزرگ دیگر تبدیل به یک فرشته نجات برای ایران شده و دست از یاری مظلومان هلوکاست دیده درجهان !! که همان دوستان صهیونیستشان بودند فقط بخاطرنزدیک شدن به مردم متمدن ایرانی کشیده است .دیدیم که هنوز دقایقی از پایان این ماراتن نیرنگ و دروغ نگذشته بود که همان قدم زنان خیابانهای ژنو در کنار یقه سفیدهای ایرانی عربده های مستانه زدند که آی دنیا ببینید چه کردیم و چه نکردیم با ایرانیان وفریاد دروغین پیروزمندانه خود را به وسیله هزاران رسانه در سرتا سردنیا منعکس کردند.

واما در ایران نیز عده ای از مردمان به خیال خود نخبه و پرمغزمان به واسطه تاثیر پذیری از این رسانه ها و شبکه های صهیونیستی که به راحتی و بدون دغدغه ای در ایران در حال دروغ پراکنی وشبهه افکنی هستند، دست افشان و پای کوبان به خیابان ریختند تا سر خوش از خیالی خام و پوشالی که همان آشتی و دست دادن به دستهایی با دستکشهایی مخملی ،نرم و سفید آمریکایی است را جشن بگیرند غافل از اینکه زیر این دستکشها،دستهای چدنی در انتظار فشردن و خرد کردن دستهایشان لحظه شماری میکنند.

و باز زنده میشوم برایمان همصدایی و وحدت خبیثانه دشمنانمان در فتنه سال 88 که با راه اندازی رسانه های 24 ساعته سعی بر از پای درآورندن ریشه درخت تنومند انقلاب اسلامی نمودند بی آن که بیاندیشند این درخت تنومند ریشه در خاک اسلام و اراده های محکم مجاهدانی دارد که چشم و گوش به دهان ولی فقیه شان دارند .

از خاطرمان نمی رود هم صدایی و وحدت خبیثانه دشمنان داخلی و خارجی را که هر از چند گاهی با توهین به مقدسات و علایق ملی و مذهبیمان زخم بر صورت و دلهایمان میکشند و ما در پس ابزار چند اینچی خود چاره ای نداریم جز تقلا کردن و زجر کشیدن از این همه هجمه منظم و هماهنگ دشمنان اسلام و مسلمین .ودرآرزوی روزی که مسئولین پا برهوای نفس و منفعت شخصی خود گذاشته و گوشه چشمی به رهنمودهای چراغ انقلاب و امام امت بیندازند وباعزمی راسخ وجهادی از نفوذ و هجمه سپاهیان کفر بر خاک مجازی کشورمان جلوگیری کنند!!، باید همچون استخوان در زخم ماندگان از این همه نافرمانی و ناهماهنگی زجر بکشیم.  

جای تاسف دارد که شاهد تکرارتلخ دوباره و چند باره تاریخ هستیم مگر نه اینکه رهبری بارها و بارها در سخنرانی ها و اوامرشان به مسئولین از لزوم ایستادگی و مقابله با این هجمه سنگین نفوذ و ناتو فرهنگی که بیش از هر جای دیگر از طریق رسانه ها و به خصوص نرم افزارهای ضد اجتماعی صهیونیستی ،کشور و نظام مقدس اسلامی را با خطر جدی رو به رو کرده است ،توصیه های جدی فرمودند. اما باید گفت کو گوش شنوا !!؟؟

کلام مولایمان علی (ع) وصف حال این روزهای ما و دشمنانمان است که فرمودند :..عجبا !عجبا!به خدا سوگند که اجتماع اینان بر باطلشان و پراکندگی شما از حقتان دل را میمیراند ، و باعث جلب غم وغصه است .رویتان زشت و قلبتان غرق غم باد که خود را هدف تیر دشمن قرار داده اید ،آنان شما را غارت کردند و شما چیزی به دست نیاوردید ،جنگیدند ولی شما نجنگیدید خدا را معصیت می کنند و شما خوشنودید..... ((خطبه 27 نهج البلاغه))

و این است حال زار و رنگ پریده این روزهای ما ،روزهایی که دشمنانمان از همیشه تاریخ بیشتر برای نابودی اعتقاداتمان با یکدیگر متحد شدند ،وا اسفا که هنوز عده ای در داخل در رویای سرابی که برای خود متصور هستند به سر می برند.

روزگاری که متحدان گرگ صفت گیتی با هجمه های رسانه ای خود ایران را زیر رگبار شبهات و موج های منفی اجتماعی، فرهنگی ،..قرار داده اند ،متاسفانه شاهدیم در داخل کشور نه تنها مسئولین عکس العملی دردفع این حملات انجام نمی دهند بلکه گاهی در کمال حیرت شاهد هم نوایی و هم صدایی با آنان در استفاده و در اصل تبلیغ ابزار جاسوسی دشمن به بهانه های مختلف ازجمله دیپلماسی عمومی هستیم!!

روزگاری که به واسطه حضورغیر قانونی انواع و اقسام رسانه هاو نرم افزارهای ضد اجتماعی صهیونیستی در کشور هر روز و هر لحظه باید شاهد به سخره گرفتن اعتقادات مذهبی وفرهنگی،سیاسی ... خود باشیم و  ببینیم در این میان عده ای از جوانان معتقد و دلسوزو البته نا آگاه از دسیسه های دشمن در این جاسوس کده های همیشه همراه با توهم جنگی مقدس در حال مواجه و البته دست و پا زدنی بیهوده در این لجن زارهای صهیونیستی به امید برطرف کردن و خنثی نمودن این هجمه گسترده رسانه ای دشمن به مرزهای مجازی ایران اسلامی هستند که نتیجه ای جز هدر رفتن وقت و نیروی جوانی را برای آنان به دنبال ندارد .و در این راه هرازگاهی مانند سربازانی خسته و تشنه به امید آمدن نیروی کمکی سربه عقب برمی گردانند به امید رسیدن امدادی از سوی مسئولین برای مقابله جدی و قاطع با این تجاوز و دست درازی، اما در کمال تعجب میبینند که از سویی حکم قضایی جهت حمله و مسدود سازی این فحشا خانه های همیشه همراه صادر شده است اما از سویی دیگر مسئولین امر به بهانه های واهی نه تنها مانع از این تجاوزو هجمه نمی شوند بلکه خود گاهی در سنگر دشمن حاضر شده و از ابزار آن استفاده میکنند.

اینجاست که با این همه تناقض باید شاهد شکست خوردن در مبارزه و البته نرسیدن حرف حقمان به دیگران باشیم ،جایی که به فرموده مولایمان دشمنان در ناحق خود متحد هستند ما چگونه انتظار داریم با این همه تناقض در گفتارورفتار  پیروز این میدان باشیم.

دریغا که در این اتمسفرصفر و یک های آلوده به هجوم دشمن دور شده ایم از توصیه گوهربارالهی که فرمود:(واعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لاتَفَرَّقُوا) و بدانیم که باید همگی هم چون امتی واحد گرد شمع دلسوز ولایت گرد آییم و از نورانیت این شعله هدایت بهره جوییم و گوش به فرمان روشنگری ها و دستورات ایشان در زمینه مقابله با هجمه دشمن علی الخصوص در فضای مجازی برای دفع آسیب دشمن اسلام و مسلمین باشیم ،و دیگر شاهد کارشکنی ها و تک روی های متعدد و البته محکوم به شکست مسئولین در این فضا نباشیم.

و بدانیم که به گفته مولایمان :(به خدا قسم هیچ ملتی در خانه اش مورد حمله قرار نگرفت مگر اینکه ذلیل شد ) و چه ذلتی بیشتر از این که دشمن نجس صهیونیستی به واسطه وجود نرم افزارهای ضد اجتماعی در حال فتح خانه به خانه دل ها و افکار هموطنانمان است و متاسفانه مسئولین داخلی هنوز بر سر نحوه برخورد با دشمن با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

و ای کاش بترسیم از روزی که در زیر لگدهای دشمنانمان بیدار شویم آنگاه که سر باز زدیم از اجرای فرمایشات ولی فقیهمان.!!!                        


نظرات  (۳)

سلام، با تشکر از شما

 

"همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید و پراکنده نشوید"

 

با آدرس:http://www.nobateshoma.ir/?p=30221

 

در سایت جامع وبلاگ نویسان استان سمنان انتشار یافت.

هدیه سایت نوبت شما: شهید امیر حاج امینی: از شما خواهش می کنم و می خواهم که همیشه چند موضوع را در نظر داشته باشید: هرگز دروغ نگویید، زود قضاوت نکنید، گذشت و ایثار داشته باشید، خوش رو، خوش برخورد، صبور و مقاوم باشید.

 

یا علی

سلام، با تشکر از شما

"همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید و پراکنده نشوید..."

با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/41656

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى / خدایا خشاب سلاح من در دست توست / مسلحم کن تا به میدان بیایم با خشابی پر / و کمک کن تیر هایم به هدف بخورد / تا در زمره مجاهدان فی سبیل الله باشم. آمین


یا علی

سلام. خیلی نگارش زیبایی داشتید.
چند اصطلاح جدید و برای بنده جذاب، به کار برده بودید؛ مثل: خاک مجازی کشورمان، اتمسفر صفر و یک، مرزهای مجازی، و...

منتها متن چند غلط تایپی هم داشت؛ سخره گرفتن، دروغین...

ضمنا من همیشه تصور میکردم که دستکش مخملین امریکا و صهیونیست، بنفشه نه سفید. البته این تصورم جدید نیست، از همان 3-4 سال پیش که حصرت آقا در سخنرانی نوروزی به این مسئله اشاره کردند، من فکر میکردم دستکش دروغین مخملین، بنفش هست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی