مجاهد جوان

مشخصات بلاگ
مجاهد جوان
سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ

دشمنی نزدیک و مسئولانی دور!!!!!

بسم الله النور 

من انقلابیم حرف را صریح و قاطعانه می گویم .(امام خامنه ای)

انقلاب اسلامی ایران از همان آغازین روزهای تولدش ، قدرتهای بزرگ شرق و غرب را به واکنش و مبارزه ای جانانه طلبید تا جایی که غولهای استعمار گر جهان ابتدا این نوزاد تازه متولد شده را در خیال خام خود مرده می پنداشتند اما هر چه بیشتر حمله می کردند و هجمه می آوردند کمتر به نتیجه دلخواه می رسیدند و نام ایران اسلامی بیشتر بر سر زبانها در سراسر جهان می گشت. بر همین اساس بود که این دژ پولادین پس از جنگهای نابرابر و بزرگ نظامی و اقتصادی مستحکم تر از قبل حریف تا بن دندان مسلح را تحقیر می کرد .

حال با به سنگ خوردن مغز استعمارگران مستکبر ودشمن نجس صهیونیستی،که طرحهای آنها بدون هیچ شکی در سراسر جهان با موفقیت عملیاتی می شد اما روز به روز می دیدند که هر بلایی بر سر جهان مستعمره خویش آورده اند نمی توانند بر سر این درخت تنومند با ریشه در آورند ، لاجرم مجبور به تغییر تاکتیک بودند .

تاکتیکی که دشمن صهیونیستی _آمریکایی چند سالی است آن را در پیش گرفته استفاده از جنگ نرم و فضای مجازی می باشد . برای مقابله با دشمن لازم است در ابتدا دشمن و ابزار آن را به خوبی شناخته و سپس برای مقابه با او مجهز شد .

قرآن که کتاب هدایت و برنامه انسان ساز است در باب دشمن شناسی و مبارزه با آن نیز توجه ویژه ای نموده است . در دیدگاه روشنگرانه قرآن قوم یهود سخت ترین دشمن نسبت به مومنان است .

(( لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ......مائده/آیه 82))هرآینه دشمن ترین مردم نسبت به مومنان،یهود ومشرکان خواهی یافت..

از نظر قرآن این قوم تحریف کننده کلام خدا(مائده/13)،تفرقه افکن بین مومنین(توبه/107)،سلطه جو(بقره/130)و.....هستند .استراتژی قرآن کریم برای مبارزه با دشمنان تجهیز به قدرت ایمان ،افزایش قدرت نظامی ،ممنوعیت دوستی با بیگانگان و جهاد می باشد .

امروزه نیز شاهدیم صهیونیست جهانی در ادامه تفکرات خصمانه یهود افراطی دیروز از هر طریقی به دنبال سلطه و تسخیر جوامع دیگر مخصوصا سلطه و استعمار مومنین و مسلمانان میباشد .

دشمن کودک کش صهیونیستی امروزه با تغییر تاکتیک جنگی خود با راه اندازی سایت ها و نرم افزارهای جاسوسی و صهیونیستی توانسته در قلب خانه های ما رسوخ نماید ،او باتهیه و توسعه شبکه های ضد اجتماعی و سایت های جاسوسی چیزی جز انحطاط اخلاقی ،فرهنگی،سیاسی و مذهبی چیز دیگری برای ما به ارمغان نیاورده است تا به وسیله آنها بتواند مارا به زیر سلطه خود بکشد.

امام خمینی(ره)در صحیفه نور به این نکته به زیبایی اشاره می کنند :

(شما گمان نکنید که از غرب برای ما تحفه ای می آورند .شما گمان نکنید که از غرب برای ما چیزی می آورند که مارا مترقی کنند ،ترقی به ما بدهند .غرب تا مارا در سطح پایین نگه ندارد نمی تواند از ما استفاده کند ....هر امری که آنها برای ما بیاورند ،یک امر استعماری است ،همه چیز را آنها می خواهند به طوری درست کنند که برای خودشان نافع باشد و ما چشم و گوش بسته تسلیم آنها باشیم .....)

امروز با گذشت 36سال از پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی می توان یکی از تحفه هایی که امام خمینی (ره) درآن روزها از آن صحبت کردند را همین شبکه ها و سایت های ضد اجتماعی دانست. تحفه ای که ارمغان دشمن نجس آمریکایی _صهیونسیتی می باشد و متاسفانه با کوتاهی و بی توجهی و البته غرض ورزی مسئولین در حال رشد و فعالیت گسترده در کشور است.

از دیدگاه امیر المومنین علی (ع) دشمن بر دو نوع است دشمن آشکار ودشمن پنهان . از نظر ایشان خطر دشمن پنهان به مراتب بیشتر از دشمن آشکار است .ایشان در رابطه با مواجهه با دشمن بر آن تاکید دارند که باید پیوسته هوشیاری در برابر دشمن را حفظ کرد و نباید هرگز دشمن را کوچک شمرد .

امام علی (ع)افرادی که از نزدیک شدن دشمن اطلاع دارند ولی او را ساده می پندارند به کفتار تشبیه می کنند . زیرا کفتار حضور دشمن را احساس می کند ولی با زمزمه های او به خواب می رود. خوابی که در لانه و خانه خودش باعث اسارت و مرگ او می شود .

با توجه به سخنان گهربار امیر المومنین (ع)امروز شاهد رفتاری کفتار مآبانه از سوی برخی از مسئولین در مواجهه با نزدیک شدن دشمن به کشور هستیم .کسانی که فرصت های زود گذر را با خوش باوری ها یا ضعف و سستی یا تردید و تامل از دست می دهند و هنوز که هنوز است با به اثبات رسیدن نیت خبیثانه دشمن صهیونیستی از تولید شبکه ها و سایت های ضد اجتماعی ،در حال دفاع و حمایت وحتی استفاده از آنها هستند.دشمنی که دیگر نه کیلومتر ها آن طرف تردر پشت مرزها متوقف شده است بلکه با تاکتیک جدید جنگی خود به قلب خانه هر ایرانی رسوخ پیدا کرده است ،و می رود تا با خواب کردن ملت ایران ذهن و تفکرآنان را شکار نماید.

به راستی با قدری تامل در می یابیم که در دنیای مجازی نحوه برخورد دشمن صهیونیستی با ما چگونه است و متاسفانه در مقابل برخورد و نحوه عملکرد ما نسبت به دست درازی و نقض حریم شخصی و به چالش کشیدن اعتقادات سیاسی،اجتماعی و مذهبیمان از سوی آنان چگونه است؟؟

برخورد دشمن صهیونیستی در این فضا ها به نحوی است که به راحتی افکار و ذهن کاربران را به کنترل خود در آورده و با به بازی گرفتن اعتقادات و علایق آنها ،کاربران را به سمت و سویی که خود می خواهد سوق می دهد.

دشمن صهیونیستی با استفاده از مشخصات و همچنین نوع فعالیت کاربران،آنان را شناسایی کرده افراد را به طور ناخواسته در محیط و فضایی قرار می دهد که فرد ازحضور و نوع فعالیت خود احساس رضایت کرده و خود را فردی موثر حتی در مبارزه با دشمن احساس کند.

متاسفانه شاهد هستیم در سایت ها و نرم افزارهای ضد اجتماعی و صهیونیستی هرگونه توهین به مقدسات و باورهای ما صورت می پذیرد از جمله توهین به ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) ،این کار در حالی انجام می پذیرد که ما هیچ گونه کنترلی و اراده ای برای جلوگیری از اشاعه آن ها نداریم و در بسیاری از مواقع به ناچار افراد به راحتی از کنار این تحقیر ها و توهین ها میگذرند.

در جاسوس خانه های همیشه همراه و سایت های صهیونیستی تهدید زمانی رخ می دهد که کاربر از محدوده تامین شده و به اصطلاح فیلترینگ حبابی که در آن حبس شده بود خارج می شود،در اینجاست که به انواع مختلف سعی به تهدید کاربر و همچنین اختلال در فعالیت و حضور او می شوند .

دشمن نجس صهیونیستی که تاب تحمل فعالیت موثر بر ضد خود را ندارد به محض مشاهده فعالیتی خارج از خواسته ها و اهداف خود، اکانت کاربر مورد نظر را در چند ثانیه و بدون هیچ گونه مقاومتی حذف می کند ،مانند آنچه بر سر 10 هزار صفحه و اکانتی که به دستور آمریکا ،رژیم صهیونیستی،انگلستان و.....در 6 ماهه اول 2013 آورد.

با توجه به این مسائل ،ساده و ابله دانستن دشمن نجس صهیونیستی و حرکت و حضور انفعالی در مقابل آن بسیار بچه گانه و به قول امیر المومنین (ع)کفتار مآبانه به نظر می رسد!!!

به راستی دشمنی که خباثت و خون خوارگی آن برای همه واضح است ،با صرف هزینه های زیاد، تکنولوژی روز دنیا را برای پیشرفت ما به ارمغان آورده است ؟؟!!و یا در پس پرده این خیر خواهی دروغین به دنبال نزدیک شدن و عملی کردن نقشه های شوم خود بوده است؟؟!!

آیا به این فکر کرده ایم که اگر چنین فضا و نرم افزارهایی از سوی ما که دشمن قسم خورده صهیونست های نجس هستیم به ارمغان می رفت با چنین اقبالی از سوی آنان مواجه می شد؟؟!!

آیا مسئولین ودست اندرکاران دشمن نجس صهیونیستی با ما در اشاعه و تبلیغ نرم افزارهای جاسوسی همکاری می کردند؟؟!!

آیا وزرای رژیم آمریکایی_صهیونیستی با عضویت در شبکه های جاسوسی ما مهر تاییدی می شدندبرای حضور و فعالیت ما در دل و قلب خانه های مردمانشان ؟؟!!

آیا سردمداران دشمن آمریکایی_صهیونیستی این حرکت مارا ساده فرض کرده و به راحتی از کنارآن می گذشتند؟؟!!

مگر نه این که ما مسلمان به قرآنی هستیم که خداوند در آن فرمود: 

(یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ ((توبه/ 123))

((ای کسانی که ایمان آورده اید با کافرانی که به شما نزدیکترند پیکار کنید (و دشمن دورتر شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند )و آنها باید در شما شدت و خشونت احساس کنند و بدانند خداوند با پرهیزکارن است))

پس لازم است با عزم و اراده قوی به مبارزه با دشمنی برخیزیم که امروز از هر زمان دیگری به ما نزدیک است و با شدت و صلابت نقشه های آنان را بر باد دهیم و بدانیم و ایمان داشته باشیم که خداون قطعا در این مسیر همراه و پشتیبان ما خواهد بود.

نظرات  (۲)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" دشمنی نزدیک و مسئولانی دور "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/add/weblog
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
به مناسبت سی‌وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سایت "حرف تو" مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی «من انقلابی ام» را برگزار می‌نماید. از شما برای شرکت در مسابقه دعوت به عمل می‌آید.
یا علی
عالی عالی
اصلا این سبک نوشتن شما محشره D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی